Με συναυλία - ρεσιτάλ συνεχίζεται το "Πολιτιστικό Καλοκαίρι" του Δήμου Φλώρινας
Συνεχίζονται σήμερα, Πέμπτη 17 Αυγούστου, οι
εκδηλώσεις "Πολιτιστικό Καλοκαίρι" του Δήμου Φλώρινας.
Στις 20:30, στην πλατεία Γ. Μόδη, θα δοθεί
συναυλία - ρεσιτάλ με τους Σπύρο Φαρούγγια (τρομπόνι), Μαρία Παπαπετροπούλου
(πιάνο) και AntoineBanville(ντραμς).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου