Αυτή τη φορά
κόπηκαν μεγάλα υγιή δέντρα στα Αλώνια και πρόκειται να κοπούν όλα. Θα γλυτώσει
μόνο ο πλάτανος ! Αιτία ή «ανάπλαση» της πλατείας.
Επίσης κατά την
εκτέλεση ενός έργου προκύπτουν συχνά νέα δεδομένα που οδηγούν σε απαραίτητες διορθωτικές
κινήσεις. Είδαμε τα τελευταία χρόνια να κόβονται μεγάλα δέντρα σε πεζοδρόμια
«δια ασήμαντον αφορμήν». Παράδειγμα οι πανέμορφες παυλώνιες στη Μ. Αλεξάνδρου. Θα μπορούσαν να σωθούν κάλλιστα. Αιτία ήταν κάποιες
ψιλορωγμές σε πεζοδρόμια που δεν δημιουργούσαν κανένα σοβαρό πρόβλημα. Όμως τα
δέντρα καρατομήθηκαν σε χρόνο μηδέν.
Σε παλιότερες
εποχές ορισμένοι αντιδήμαρχοι καλούσαν την Οικολογική Κίνηση στις σχετικές
αυτοψίες ΠΡΙΝ την κοπή δέντρων. Επίσης υπήρχαν τα Συνοικιακά Συμβούλια, και οι
-βραχυχρόνιες τελικά- ΠΕΓ (πολεοδομικές Επιτροπές Γειτονιάς) που είχαν σοβαρό λόγο
σε τέτοια θέματα. Τώρα η «δημοκρατία των γειτονιών» δεν υπάρχει θεσμικά.
Ζητήθηκε τουλάχιστον
για το θέμα αυτό η Τοπική Κοινότητα Κοζάνης; Ενημερώθηκε σωστά η γειτονιά
που είναι η άμεσα ενδιαφερόμενη ; Σε
ποια σκιά θα καταφύγουν όσοι βγαίνουν για μια ανάσα στην πλατεία, ειδικά τώρα
που οι καύσωνες είναι πολύ συχνοί και εξοντωτικοί;
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ
ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΔΕΝΤΡΩΝ ΤΩΡΑ! Δυστυχώς δεν
προλάβαμε να σώσουμε ούτε τις θαλερές φλαμουριές που είχαν απομείνει χτες και ευωδίαζαν
όταν άνθιζαν.
Οικολογική
Κίνηση Κοζάνης
25-6-2026


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου