Απέναντι στα συμφέροντα των πολυεθνικών, το ΠΑΣΟΚ στάθηκε στο πλευρό των Ελλήνων αγροτών και καταναλωτών.
Με την ψήφο υπέρ της απορρύθμισης των Νέων Γονιδιωματικών Τεχνικών, η ΝΔ
στήριξε την επέκταση των μεταλλαγμένων τροφίμων αγκαλιά με δυνάμεις της
ακροδεξιάς. Μια στάση απολύτως συνεπής με τη θέση του αρμόδιου Υπουργού
Αγροτικής Ανάπτυξης της κυβέρνησης Μητσοτάκη, ο οποίος υπερψήφισε την πρόταση
στο Συμβούλιο.
Αντίθετα, σύσσωμοι και χωρίς καμία διαρροή, οι ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ
τάχθηκαν υπέρ της προστασίας των Ελλήνων καταναλωτών και εναντιώθηκαν στην
ανεξέλεγκτη διείσδυση αυτών των τεχνικών στο πιάτο των πολιτών.
Για να είμαστε δίκαιοι, υπάρχουν και εξαιρέσεις εντός της Νέας
Δημοκρατίας που είχαν το σθένος και το πολιτικό θάρρος, έστω με τον τρόπο τους,
να αντισταθούν στις πιέσεις και να υπερασπιστούν τη διαφάνεια και την αρχή της
προφύλαξης.
Οι Έλληνες πολίτες έχουν αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα:
Να τρέφονται με ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα, χωρίς πειραματισμούς στην
πλάτη τους.
Να γνωρίζουν ακριβώς τι τρώνε, με πλήρη και υποχρεωτική σήμανση.
Να μην γίνουν οι Έλληνες αγρότες όμηροι των πατεντών λίγων πολυεθνικών
εταιρειών που θέλουν να ελέγξουν την τροφική αλυσίδα.
Η Νέα
Δημοκρατία επέλεξε πλευρά. Και δεν είναι η πλευρά των Ελλήνων πολιτών και
αγροτών που διαχρονικά έχει επιλέξει το ΠΑΣΟΚ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου