Την ίδια μέρα η κοσμήτορας της ΣΚΑΕΠ του ΠΔΜ
Σοφία Ηλιάδου μας ανακοινώνει στο FB ότι «χάρις στο
ουσιαστικό ενδιαφέρον του ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ και εξ αιτίας της
άμεσης συνέργειας των ΠΡΥΤΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, το
«ΔΠΠΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» ΤΟΥ ΠΔΜ θα λειτουργήσει ήδη από το έτος 2026 με 2027.
Η ΚΟΣΜΗΤΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΚΑΕΠ ΣΟΦΙΑ ΗΛΙΑΔΟΥ».
Την ίδια ώρα δύο εντελώς αντίθετες απόψεις.
Φαίνεται πως ο κ. Πρωθυπουργός στη συνάντηση του με τον βουλευτή δεν ήταν
ευδιάθετος και δεν ήταν ουσιαστικό το ενδιαφέρον του για τα προβλήματα μας αφού
εξέτασε με τον κ. Παπασωτηρίου τις προοπτικές ένταξης το 2027. Αντίθετα ήταν
πολύ χαρούμενος στη συνάντηση του με τις Πρυτανικές αρχές και τους έκανε όλα τα
«χατηράκια». Δέχτηκε να λειτουργήσει από το 2026!!! Τόσο καλά. Τόσο ανόητα
εκθέτουν τον Πρωθυπουργό, ο οποίος άλλαξε γνώμη ανάλογα με τον συνομιλητή του
μέσα σε λίγες ώρες. Ας σοβαρευτούμε λίγο.
Γιατί βγήκαν στα χαρακώματα ο βουλευτής ΝΔ
Φλώρινας και η κοσμήτορας της ΣΚΑΕΠ του ΠΔΜ και στέλεχος της ΝΔ;
Γιατί αυτή η διγλωσσία; Τι προσπαθούν να
κρύψουν από την τοπική κοινωνία; Ποιος είναι ο φόβος τους; Γιατί δεν είμαστε
πολιτικά αφελείς να πιστέψουμε ότι ο κ. Πρωθυπουργός και το Υπουργείο Παιδείας
άλλαξαν γνώμη ξαφνικά μέσα σε λίγες ώρες. Αυτά είναι για μικρά παιδιά.
Το ψάξαμε λίγο το θέμα και αυτό που
διαπιστώσαμε είναι ότι και οι δύο δεν μας λένε όλη την αλήθεια. Τα αγκάθια του
προβλήματος προσπαθούν να τα κρύψουν. Και τα αγκάθια είναι ότι μειώνεται ο αριθμός εισακτέων στα άλλα τμήματα της
ΣΚΑΕΠ για να λειτουργήσει η Ειδική και Συμπεριληπτική Εκπαίδευση από φέτος. Και
αυτό αδικεί το νέο τμήμα, αδικεί τα άλλα τμήματα, αδικεί το ΠΔΜ, αδικεί την
τοπική κοινωνία, γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αν μειωθεί ο αριθμός των
εισακτέων δεν πρόκειται να επανέλθει στον αρχικό αριθμό. Και αυτό γιατί δεν
διεκδικούμε, δεν απαιτούμε, παρά δεχόμαστε μοιρολατρικά ό,τι αποφασίσουν χωρίς καμία
απολύτως αντίδραση.
Τα εύλογα ερωτήματα που τίθενται από τον καθένα
μας είναι:
-Ποιο είναι τελικά το επίσημο χρονοδιάγραμμα
λειτουργίας του νέου προγράμματος;
-Θα δεχθεί εισακτέους από το φετινό
μηχανογραφικό ή από το 2027;
-Αν λειτουργήσει φέτος, από πού θα προκύψουν οι
θέσεις και οι απαιτούμενοι πόροι;
-Θα μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων σε άλλα
τμήματα του Πανεπιστημίου;
-Γιατί υπάρχουν διαφορετικές δημόσιες
ανακοινώσεις για το ίδιο θέμα και ποια αποτυπώνει την επίσημη θέση;
Επειδή οι ανακοινώσεις είναι αντικρουόμενες, ο
κόσμος της Φλώρινας απαιτεί μια δημόσια
διευκρίνιση από το αρμόδιο υπουργείο ή το πανεπιστήμιο και είναι ο
καταλληλότερος τρόπος να λυθεί η αντίφαση αυτή.
Από το κόμμα της Φλωριναίας ΝΔ δεν ζητώ να
πάρει θέση, γιατί αυτή περί άλλων τυρβάζει. Δεν ασχολείται με τα προβλήματα των
πολιτών και του τόπου. Τα βλέπει όλα με τον φακό της ικανοποίησης. Για την ΔΕΕΠ
όλα πάνε καλά. Γι αυτό και προτιμούν τις
κούνιες στις παιδικές χαρές από την ενασχόληση τους με τα σοβαρά ζητήματα που
ζούμε καθημερινά.
Το χειρότερο όμως είναι πως θεωρούν το κόμμα ως
ιδιοκτησία τους γι αυτό και «έτσι γουστάρω έτσι κάνω», αγνοώντας ακόμα και
στοιχειώδεις κανόνες ευγενικής συμπεριφοράς.
Να επισημάνω ότι το κλίμα στην Φλωριναία ΝΔ
είναι πολύ βαρύ.
Για όσους «παροικούν την Ιερουσαλήμ» ξέρουν ότι
οι σχέσεις του γαλάζιου βουλευτή με την πρόεδρο της ΔΕΕΠ Φλώρινας κάθε άλλο
παρά καλές είναι.
Η εκλογή του βουλευτή Φλώρινας της Νέας
Δημοκρατίας, Σταύρος Παπασωτηρίου, στην Εκτελεστική Γραμματεία του κόμματος
αποτελεί αναμφίβολα μια σημαντική πολιτική εξέλιξη για τον ίδιο τον βουλευτή,
για το κόμμα της ΝΔ Φλώρινας, για την περιοχή μας. Πρόκειται για μια θέση
αυξημένης ευθύνης και ιδιαίτερης σημασίας, που αντανακλά την εμπιστοσύνη της
ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας προς το πρόσωπό του.
Αποτελεί πολιτικό ατόπημα και προκαλεί εύλογα
ερωτήματα το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει δημόσια συγχαρητήρια
ανακοίνωση από τη ΔΕΕΠ Νέας Δημοκρατίας Φλώρινας!!! Υπήρξε μόνο από την ΟΝΝΕΔ. Η
απουσία μιας τέτοιας θεσμικής κίνησης δημιουργεί εντυπώσεις και δεν συμβάλλει
στην εικόνα ενότητας που αναμένουν τα στελέχη και οι ψηφοφόροι.
Οι κομματικές οργανώσεις, οφείλω να θυμίσω,
πρέπει να λειτουργούν με θεσμικά κριτήρια και με γνώμονα το συνολικό συμφέρον
της παράταξης, ανεξάρτητα από τυχόν προσωπικές διαφωνίες. Ιδιαίτερα όταν
πλησιάζει μια εκλογική αναμέτρηση, η ενότητα, η συνεργασία και ο αμοιβαίος
σεβασμός μεταξύ των στελεχών αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια
αποτελεσματική προεκλογική πορεία.
Εφόσον υπάρχουν διαφωνίες, αυτές μπορούν να
αντιμετωπίζονται μέσα από τον θεσμικό διάλογο, ώστε ο πολιτικός χώρος στη
Φλώρινα να παρουσιαστεί ενωμένος απέναντι στις προκλήσεις της επόμενης
εκλογικής μάχης.
Διαφορετικά θα εισπράξει τα επίχειρα της
αντιπαλότητας, της εγωιστικής και αλαζονικής συμπεριφοράς.
Μπάμπης Θ. Τριανταφυλλίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου