Συνάντηση του Δημάρχου Φλώρινας με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη

 



Τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη υποδέχτηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Φλώρινας κ. Βασίλης Γιαννάκης και είχε την ευκαιρία να συζητήσει μαζί του μια σειρά θεμάτων που αφορούν την περιοχή.

Ειδικότερα, συζητήθηκαν θέματα που σχετίζονται με τις επιπτώσεις από την απολιγνιτοποίηση, τη λειτουργία και στελέχωση των αστυνομικών υπηρεσιών της περιοχής, καθώς και ζητήματα πολιτικής προστασίας και πρόληψης φυσικών καταστροφών. Ο κ. Γιαννάκης ευχαρίστησε τον κ. Χρυσοχοΐδη και για την ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος που αφορούσε την αναδρομική χορήγηση μηνιαίου επιδόματος παραμεθορίου στο αστυνομικό προσωπικό της Π.Ε. Φλώρινας

Ο κ. Δήμαρχος ανέπτυξε στη συνέχεια τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της περιοχής της Φλώρινας, επισημαίνοντας τη σημασία της διαρκούς συνεργασίας μεταξύ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των σύγχρονων προκλήσεων. Στο σημείο αυτό, υπογράμμισε την διαχρονικά αγαστή συνεργασία του Δήμου Φλώρινας με την Διεύθυνση Αστυνομίας Φλώρινας και την Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Δυτικής Μακεδονίας, που αποτυπώνεται σε κοινές δράσεις και πρωτοβουλίες.

Από την πλευρά του, ο κ. Υπουργός εξέφρασε τη βούληση του Υπουργείου να συνεχιστεί η στενή συνεργασία με τον Δήμο Φλώρινας προς όφελος των πολιτών.

Ο Δήμος Φλώρινας παραμένει προσηλωμένος στην προώθηση των αναγκαίων παρεμβάσεων και στη διεκδίκηση λύσεων που συμβάλλουν στη βελτίωση της καθημερινότητας και της ασφάλειας των δημοτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου