ΠΕΡΙ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ του Πάρι Κουκουλόπουλου βουλευτή ΠΑΣΟΚ

 


Η 717 σύμβαση της ΕΡΓΟΣΕ για την εγκατάσταση τηλεδιοίκησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο βρέθηκε ξανά στο επίκεντρο με το πόρισμα της ΕΔΟΑΣΑΑΜ και όσα ειπώθηκαν στη συνέντευξη. Χωρίς τις εγκληματικές καθυστερήσεις στην υλοποίηση της, το τραγικό δυστύχημα στα Τεμπη θα είχε αποφευχθεί. Στο ίδιο συμπέρασμα είχε καταλήξει ως γνωστό και η επιτροπή Γεραπετρίτη πριν δυο χρόνια.

Όπως ξέρουμε ήδη, η σύμβαση που υπεγράφη Σεπτέμβριο 2014 είχε προθεσμία υλοποίησης δυο ετών και 8,5 χρόνια μετά δεν είχε ολοκληρωθεί, αφού μεταξύ 2016-22 είχαν δοθεί 10 παρατάσεις, 6 επί κυβερνησης ΣΥΡΙΖΑ και 4 επί κυβερνησης ΝΔ. Υπουργοί αντίστοιχα οι κκ Σπιρτζης και Καραμανλής.

Όποιος έχει στοιχειώδη γνώση και εμπειρία σε ανάλογες καταστάσεις αντιλαμβάνεται αμέσως ότι κάτι σάπιο υπήρχε σε αυτή την υπόθεση. Ποιοι ήταν αυτοί που ανέχτηκαν μια τριτοκοσμική κατάσταση σε ένα έργο με νευραλγική σημασία στον τομεα της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών; Ποιοι συνομιλούσαν με την κοινοπραξία που πήρε το έργο και πως αντιμετώπισαν τις αιτιάσεις της; Υπάρχουν ευθύνες πολιτικών προσώπων και ποιους αφορούν;

Αυτά τα ερωτήματα θα διερευνούσε η προανακριτική που πρότεινε το ΠΑΣΟΚ για την 717 στη Βουλή και η κυβερνητική πλειοψηφία την απέρριψε.

Αρνήθηκαν δηλαδή να διερευνηθεί το πλέον προφανές και συγκεκριμένο γεγονός που συνδέεται ευθέως με την απώλεια 57:ανθρώπων.

Προτίμησαν να ψηφίσουν την εξεταστική του ΚΚΕ που απέδιδε ευθύνες για την κατάσταση στο σιδηρόδρομο αφενός διαχρονικά, από το 1997 μέχρι την τραγωδία και αφετέρου στην… ΕΕ.

Το μεν ΚΚΕ αυτά υποστηρίζει πάγια, αλλά η Κυβέρνηση; Τι την οδήγησε στην άρνηση διερεύνησης άραγε; Αρνιούνται πεισματικά και θυμώνουν γιατί τους αποδίδεται προσπάθεια ή μάλλον επιχείρηση συγκάλυψης. Ας μας προτείνουν αυτοί μια ελληνική λέξη που να εξηγεί τη στάση τους.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου