Στον χώρο της πλατείας Γ. Μόδη και για περισσότερες από τρεις ώρες, το εξειδικευμένο προσωπικό του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι" πραγματοποίησε δωρεάν μετρήσεις σακχάρου, αρτηριακής πίεσης και οξυγόνου σε ανθρώπους όλων των ηλικιών, κάνοντας παράλληλα και τη σχετική ενημέρωση.











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου