Στη
συνάντηση συζητήθηκαν ζητήματα που απασχολούν την Ένωση, όπως η υποστελέχωση, η
έλλειψη υλικοτεχνικού εξοπλισμού και διάφορα συνδικαλιστικά, για τα οποία ο κ.
Δήμαρχος δήλωσε αρωγός στην προσπάθεια επίλυσης τους, ώστε οι αστυνομικοί
υπάλληλοι να επιτελούν απρόσκοπτα το καθήκον τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου