ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 3ους πουδαρόδρομους
3ΟΣ ΠΟΥΔΑΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΆΙ ΔΗΜΗΤΡ' ΤΑ ΣΟΥΚΑΚΙΑ
ΣΤΙΣ 11:00 ΚΙΝΑΜΕ ΑΠ'ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ Τ'ΑΙ-ΔΗΜΗΤΡ' ΓΙΑ ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΖΟΡΕΤΕΣ ΜΑΣ
ΣΩΝΟΥΜΙ ΣΤΟΥΝ ΑΗ ΣΑΡΑΝΤ'
ΞΙΚΟΥΡΑΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΤ'Η
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου