Την 10η Αυγούστου, ενημερώσαμε ότι έρχεται το
Νέο Νομοσχέδιο, με μια νέα μορφή εργασίας την λεγόμενη ευέλικτη εργασία. Στο σημερινό ρεπορτάζ οι τελευταίες
πληροφορίες μας αναφέρουν:
·
Στις
λεγόμενες συμβάσεις μηδενικών ωρών, δεν καθορίζεται το ωράριο εργασίας.
·
Ο
εργαζόμενος καλείται να δουλέψει μόνο όταν η επιχείρηση έχει ανάγκη τον
εργαζόμενο.
·
Ο
εργαζόμενος πληρώνεται μόνο για τις ώρες που εργάζεται.
·
Δεν υπάρχει
συγκεκριμένα αριθμός ωρών εργασίας ούτε προκαθορισμένος κατώτατος μισθός.
·
Νέα αλλαγή
και τροποποίηση. Όταν ο εργαζόμενος απολυθεί σήμερα, θα αποζημιώνεται όταν έχει
κλείσει χρόνο εργασίας ενός έτους. Με το Νέο Νομοσχέδιο θα αποζημιώνεται όταν έχει
κλείσει έξι (6) μήνες εργασίας.
·
Πραγματική
ανάσα για την επιχείρηση αποτελεί η δυνατότητα που δίνεται στον εργαζόμενο να
απασχολείτε, σε δύο και σε τρεις εργοδότες, αλλά με σύνολο ωρών εργασίας έως 13
ώρες ημερησίως.
·
Θεωρούμε ότι
είναι καταστροφικό και άδικο για την ΕΣΤΙΑΣΗ, οι προθέσεις του υπουργείου
Εργασίας να επιβάλλει πρόστιμο 10.500 ευρώ, στην περίπτωση που ο εργαζόμενος
συλληφθεί να εργάζεται πέραν του ωραρίου εργασίας στο οποίο έχει καταχωρηθεί
στο ΕΡΓΑΝΗ.
Εκ νέου απευθύνουμε έκκληση σε όλους τους φορείς, να
υπάρξει ομαδική αντίδραση διαμαρτυρίας, διότι η ΕΣΤΙΑΣΗ στην απασχόληση αποτελεί
ιδιαίτερη μορφή εργασίας.
Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος
Τσαπατσάρης
Γρηγόριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου