Στην εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στην
πλατεία Γ. Μόδη, συμμετείχε και η Φιλαρμονική Δήμου Φλώρινας.
Οι θεατές που βρέθηκαν στον χώρο είχαν την
ευκαιρία να απολαύσουν κλασικά κομμάτια του ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου.
Την προηγούμενη μέρα ο κ. Φαρούγγιας,
τρομπονίστας (α’ τρομπόνι) της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, διοργάνωσε σεμινάριο
πνευστών οργάνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου