ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

  


         Το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας με την επιτυχή ολοκλήρωση του Προγράμματος Erasmus+  με τίτλο  "Δύο έθνη, μια φύση - Two nations, one nature" που πραγματοποίησε σε συνεργασία με το Δημόσιο Σχολείο του Wiesbaden της Γερμανίας (Wilhelm-Heinrich-von-Riehl-Schule) θεωρεί υποχρέωση του να ευχαριστήσει, για την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθειά τους, τους παρακάτω:

1.   Τον Δήμαρχο Πρεσπών κ. Παναγιώτη Πασχαλίδη

2.   Την Εταιρία Προστασίας Πρεσπών.

3.   Το ΚΤΕΛ Φλώρινας για τις μετακινήσεις των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα, στην  Πρέσπα.

                                                     Ο Διευθυντής

                                          του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας

                                           Αναστάσιος Κ. Μπατμάς

 

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου