Το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας με την επιτυχή
ολοκλήρωση του Προγράμματος Erasmus+ με τίτλο
"Δύο έθνη, μια φύση - Two nations, one
nature"
που πραγματοποίησε σε συνεργασία με το Δημόσιο Σχολείο του Wiesbaden της
Γερμανίας (Wilhelm-Heinrich-von-Riehl-Schule) θεωρεί υποχρέωση του να ευχαριστήσει,
για την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθειά τους, τους παρακάτω:
1.
Τον Δήμαρχο Πρεσπών κ. Παναγιώτη Πασχαλίδη
2.
Την Εταιρία Προστασίας Πρεσπών.
3.
Το ΚΤΕΛ Φλώρινας για τις μετακινήσεις των
συμμετεχόντων στο πρόγραμμα, στην
Πρέσπα.
Ο Διευθυντής
του 2ου Γυμνασίου Φλώρινας
Αναστάσιος
Κ. Μπατμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου