Με το
Δεξί ξεκίνησε η καριέρα της Έλενας Φερατσούτι
με τα Χρώματα του ΟΞΙΦ. Στην 1η της εμφάνιση, στο Πανελλήνιο
Κύπελλο Γυναικών που έγινε το περασμένο Σάββατο στα Χανιά κατέκτησε το Χρυσό
Μετάλλιο!
Η
Έλενα ξεκίνησε με 6 νίκες στον Προκριματικό Όμιλο και «κράτησε» το Νο 1 στο ranking μέχρι το Τέλος! Στον Τελικό κέρδισε την
Θεοδωροπούλου (Αρίστων) 15-7 (25 συμμετοχές).
Τόσο
η Έλενα όσο και ο Προπονητής της, Αλεσάντρο Μπαρτόλι, δήλωσαν ενθουσιασμένοι
από την Συμμετοχή, το Αποτέλεσμα αλλά κυρίως από την Τιμή να αγωνίζονται με τον
ΟΞΙΦ!
Στην
9η θέση ήταν η Θώμη Αναστασίου ενώ στους Άνδρες, μετά την πολύμηνη
αγωνιστική απραξία ο Νικόλας Τσώκας 6ος και ο Αστέριος Τσώκας 17ος
(50 συμμετοχές).
Η Συνεργασία του ΟΞΙΦ με τον Ιταλικό Σύλλογο Circolo Scherma di Terni, πλέον, διευρύνεται με την ανταλλαγή αθλητών – αθλητριών αλλά και την οργάνωση κοινών προπονητικών δράσεων (Camps) τόσο στο Terni όσο και στη Φλώρινα.
Το
βλέμμα όλων μας στρέφεται στους: Άγγελο Ρασπόπτση, Φίλιππο Χατζητύπη και
Κωνσταντίνα Καράτζα, οι οποίοι το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου αναχωρούν για το
Νόβισαντ της Σερβίας προκειμένου να συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα U17/U20 που θα διεξαχθεί εκεί έως 7 Μαρτίου.
Από
το Δ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου