Το Δ.Σ του Συνδέσμου Διαιτητών με αφορμή την εκδημία της Ελισσάβετ Παυλίδου -Σουγαράκη , μητέρας του Ευάγγελου Σουγαράκη, μέλος του Συνδέσμου μας συνήλθε εκτάκτως σήμερα και ομόφωνα αποφάσισε:
1)
Να εκφράσει την
βαθύτατη θλίψη και τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.
2)
Να δημοσιεύσει το
παρόν ψήφισμα στον τοπικό τύπο και στα ΜΜΕ .
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΩΜΑΣ ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου