ΣΥΛΛΥΠΗΤΗΡΙΟ ΨΗΦΙΣΜΑ

 


Το Δ.Σ του Συνδέσμου Διαιτητών με αφορμή την εκδημία της Ελισσάβετ Παυλίδου -Σουγαράκη , μητέρας του Ευάγγελου Σουγαράκη, μέλος του Συνδέσμου μας συνήλθε εκτάκτως σήμερα και ομόφωνα αποφάσισε:

1)    Να εκφράσει την βαθύτατη θλίψη και τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του.

2)    Να δημοσιεύσει το παρόν ψήφισμα στον τοπικό τύπο και στα ΜΜΕ .

 

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                        Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΘΩΜΑΣ                         ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου