ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΣΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΦΟΡΕΑ ΤΗΣ ΕΛΑΣ

 


  Ο λόγος της συμμετοχής μου στο νέο φορέα, στο εγχείρημα της συμπαράταξης για τον προοδευτικό χώρο και η σημερινή συνάντησή μας, αποτελεί για μένα μια ξεχωριστή ευκαιρία να μεταβώ σε έναν διαφορετικό στίβο της συστράτευσης σε έναν φορέα. Όλα τα προηγούμενα χρόνια, συμμετείχα ενεργά στη κοινωνία των πολιτών.

 Θεωρώντας ότι αυτός ο κύκλος, ο μεγάλος κύκλος, πάνω από 17-18 χρόνια της συμμετοχής μου στις συλλογικότητες και στον κοινωνικό ακτιβισμό, έχει ολοκληρωθεί. Οπότε, ένα βήμα παραπάνω για τον τόπο μας, για τη Φλώρινα, για αυτό που αγαπάμε πάρα πολύ, είναι η συμμετοχή σε έναν φορέα ο οποίος μπορεί να δώσει ελπίδα και να προσφέρει ανάταση στην περιοχή μας που τα τελευταία χρόνια πλήττεται από τη φυγή των νέων ανθρώπων, από την υπογεννητικότητα, από την υπανάπτυξη. Οπότε, στόχος από εδώ και πέρα, και πέρα από τη συμμετοχή μου στην τοπική αυτοδιοίκηση, αποτελεί η ενεργή συμμετοχή στο πολιτικό γίγνεσθαι της περιοχής μας.

 Σε αυτό τον αγώνα, θέλω τη συμμετοχή όλων των συμπολιτών μου, όλων των ανθρώπων. Παραμένω και αποτελώ στρατιώτης μιας συμπαράταξης του προοδευτικού χώρου ούτως ώστε να έχουμε, να καλύψουμε και όχι μόνο να καλύψουμε το κενό που υπάρχει, αλλά να διευρύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το προοδευτικό χώρο για το καλό όλων των πολιτών, όλων των Ελλήνων και της πατρίδας μας. Σας ευχαριστώ πολύ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου