Τη σημερινή επίσκεψη του Υπουργού Προστασίας του
Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στη Φλώρινα και τις συναντήσεις του με το προσωπικό
των Διευθύνσεων Αστυνομίας Δυτικής Μακεδονίας χαιρετίζει με ιδιαίτερη
ικανοποίηση ο Βουλευτής Π.Ε. Φλώρινας, Σταύρος Παπασωτηρίου. Λόγω
προγραμματισμένου, θεσμικού ραντεβού με τον Πρωθυπουργό στην Αθήνα, ο Βουλευτής
δεν κατέστη δυνατό να παρίσταται, ωστόσο βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με το
Υπουργείο στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας τους για τα ζητήματα ασφάλειας της
περιοχής.
Όπως αναφέρθηκε από τον κ. Χρυσοχοΐδη, το έργο της
Ελληνικής Αστυνομίας στην Π.Ε. Φλώρινας είναι καθοριστικό για τη μείωση της
εγκληματικότητας, την αποτελεσματική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την
αύξηση της αίσθησης ασφάλειας των πολιτών. Παράλληλα, ο Υπουργός ανέδειξε τη
σπουδαία κοινωνική προσφορά της Διεύθυνσης Αστυνομίας Φλώρινας, μέσα από τη
λειτουργία των Γραφείων Ενδοοικογενειακής Βίας και Ανηλίκων, τα οποία επιτελούν
καίριο έργο για την προστασία των θυμάτων και την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής
βίας σε συνεργασία με τα σχολεία της περιοχής.
Με αφορμή τις δηλώσεις αυτές, ο κ. Παπασωτηρίου
ευχαριστεί προσωπικά τον κ. Χρυσοχοΐδη για την εξαιρετική συνεργασία τους που
οδήγησε στην υλοποίηση του δίκαιου αιτήματος για την απόδοση του επιδόματος
παραμεθορίου σε όλους τους Αστυνομικούς της Π.Ε. Φλώρινας, ως ελάχιστη
αναγνώριση της προσφοράς τους στην ακριτική περιοχή. Η στενή συνεργασία για μια
ακόμη πιο ασφαλή Φλώρινα θα συνεχιστεί με την ίδια ένταση, με κοινό στόχο κάθε
πολίτης να αισθάνεται απόλυτα ασφαλής στην καθημερινότητά του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου