Ο Δήμος Πρεσπών συνεχίζει τις παρεμβάσεις με σκοπό τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, αλλά και την αισθητική αναβάθμιση της περιοχής.
Ο Δήμαρχος Γιώργος Στεργίου, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων Μάνο Δημητρόπουλο και εκπρόσωπο του τμήματος Προγραμματισμού, επισκέφτηκαν τις κοινότητες Ψαράδων και Λαιμού και συζήτησαν για τον προγραμματισμό εκπόνησης μελετών για την διαμόρφωση της εισόδου στους Ψαράδες και του κόμβου μπροστά από το Δημαρχείο στο Λαιμό. Στις συναντήσεις ήταν παρόντες και οι πρόεδροι των δύο κοινοτήτων, Αλέξανδρος Ζιώγας και Ευάγγελος Παπαναούμ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου