Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Φλώρινας για τα σάντουιτς και τα αναψυκτικά που προσέφερε την Τσικνοπέμπτη στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.
Η
Διευθύντρια του σχολείου
Χριστίνα
Καραγιάννη
Και
ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου