ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

 


Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Φλώρινας για τα σάντουιτς και τα αναψυκτικά που προσέφερε την Τσικνοπέμπτη στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας.

Η Διευθύντρια του σχολείου

Χριστίνα Καραγιάννη

Και ο Σύλλογος Διδασκόντων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου