Το ΚΑΠΗ του Δήμου Αμυνταίου επισκέφθηκε το πρωί της Μ. Δευτέρας ο Δήμαρχος Αμυνταίου κ.Άνθιμος Μπιτάκης με τον Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας κ.Σωτήρη Βόσδου και την Πρόεδρο ΝΠΔΔ κ.Ελένη Ιωαννίδου Τζίτζιου, προκειμένου να ανταλλάξουν ευχές με τα μέλη του ενόψει του Πάσχα.
Ο Δήμαρχος Αμυνταίου
εξέφρασε τη συγκίνηση και τη χαρά του που βρέθηκε ανάμεσα στα άτομα της τρίτης
ηλικίας σημειώνοντας ότι έχουν τον σεβασμό και την αγάπη όλων μας, καθώς η γενιά
τους είναι αυτή που έχει δοκιμαστεί και έχει αγωνιστεί στη ζωή και αξίζει τη
στήριξη και τη φροντίδα των νεότερων. Ο
κ.Μπιτάκης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τα μέλη του ΚΑΠΗ και να τα διαβεβαιώσει
ότι η Δημοτική Αρχή στέκεται πάντα δίπλα τους ώστε να βρίσκουν λύση στα
καθημερινά τους προβλήματα.
Γραφείο Τύπου
Δήμου Αμυνταίου




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου