ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΔΗΜΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ

 


 Το ΚΑΠΗ του Δήμου Αμυνταίου επισκέφθηκε το πρωί  της Μ. Δευτέρας ο Δήμαρχος Αμυνταίου κ.Άνθιμος Μπιτάκης με τον Αντιπεριφερειάρχη Φλώρινας κ.Σωτήρη Βόσδου και την Πρόεδρο ΝΠΔΔ κ.Ελένη  Ιωαννίδου  Τζίτζιου, προκειμένου να ανταλλάξουν ευχές με τα μέλη του ενόψει του Πάσχα.

  Ο Δήμαρχος Αμυνταίου εξέφρασε τη συγκίνηση και τη χαρά του που βρέθηκε ανάμεσα στα άτομα της τρίτης ηλικίας σημειώνοντας ότι έχουν τον σεβασμό και την αγάπη όλων μας, καθώς η γενιά τους είναι αυτή που έχει δοκιμαστεί και έχει αγωνιστεί στη ζωή και αξίζει τη στήριξη και τη φροντίδα των νεότερων.  Ο κ.Μπιτάκης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τα μέλη του ΚΑΠΗ και να τα διαβεβαιώσει ότι η Δημοτική Αρχή στέκεται πάντα δίπλα τους ώστε να βρίσκουν λύση στα καθημερινά τους προβλήματα.

 




Γραφείο Τύπου                                                                                                               Δήμου  Αμυνταίου                                                                                                                                                         

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου