Κοπή βασιλόπιτας του Πανελλήνιου Συλλόγου Συνταξιούχων Τηλεπικοινωνιών - Ομίλου ΟΤΕ Περιφερειακό Τμήμα Δυτικής Μακεδονίας

 


 Συνάντηση για την κοπή της βασιλόπιτας πραγματοποίησαν  το πρωί της Δευτέρας 14 Φεβρουαρίου, τα μέλη του Δ.Σ του Πανελλήνιου  Συλλόγου Συνταξιούχων Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ- Περιφερειακό Τμήμα Δυτικής Μακεδονίας. 

Χρόνια πολλά, υγεία και αγάπη, ευχήθηκε ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Λευτέρης Μεταξιώτης,  συμπληρώνοντας: “περάσαμε δυο πολύ δύσκολες χρονιές,  χάνοντας δυστυχώς και κάποιους συναδέλφους, είτε από την πανδημία, είτε από άλλα υποκείμενα νοσήματα.  Ας ευχηθούμε γρήγορα να επανέλθουμε στην κανονικότητα”.




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου