Χρόνια πολλά, υγεία και αγάπη, ευχήθηκε ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Λευτέρης Μεταξιώτης, συμπληρώνοντας: “περάσαμε δυο πολύ δύσκολες χρονιές, χάνοντας δυστυχώς και κάποιους συναδέλφους, είτε από την πανδημία, είτε από άλλα υποκείμενα νοσήματα. Ας ευχηθούμε γρήγορα να επανέλθουμε στην κανονικότητα”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου