Στον
Ιερό Ναό φιλοξενούνταν το Ιερό Λείψανο της Αγίας Μαρίνης όπου οι ωφελούμενοι
του Κέντρου το προσκύνησαν και στη συνέχεια παρακολούθησαν την παράκληση.
Αξίζει
να σημειωθεί ότι η εκκλησιαστική επιτροπή του Ναού και ο Πρόεδρος της
Κοινότητας δώρισαν χρηματικό ποσό για την ενίσχυση του ΚΔΑΠμεΑ και πρόσφεραν
στα παιδιά και στο προσωπικό δώρα και κεράσματα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου