Η επικείμενη
επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην περιοχή μας,
την Παρασκευή 26
Νοεμβρίου 2021 και πολύ δε περισσότερο, οι ΔΥΣΜΕΝΕΣΤΑΤΕΣ εξελίξεις στα
ενεργειακά ζητήματα (κλείσιμο λιγνιτικών μονάδων), επιβάλλουν: ΟΡΓΑΝΩΣΗ,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ, ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ.
Στο πλαίσιο
αυτό, ο ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ συνδιοργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας και καλεί κάθε έναν: εργαζόμενο-πολίτη-συνταξιούχο-άνεργο
να συμμετέχει δυναμικά
στην εν λόγω δράση για : ΤΗ ΔΕΗ, ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.
Με νεότερη ανακοίνωση θα δοθούν οι λεπτομέρειες
σχετικά με την ώρα και τον τόπο της διαμαρτυρίας.
Γραφείο Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου