Η οικογένεια του Περιφερειακού Τμήματος Φλώρινας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού έχασε απόψε αιφνιδίως έναν αθόρυβο Εθελοντή ο οποίος ενίσχυσε σε ειδικές περιστάσεις με ιδιαίτερη ευαισθησία το ανθρωπιστικό έργο του Ερυθρού Σταυρού στην πόλη μας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο, οι Εθελοντές/ντριες και η Νοσηλεύτρια του
Τμήματος εκφράζουν προς τους οικείους του και κυρίως προς τη σύζυγό
του, επίσης Εθελόντρια Φανή Τσεκουνάρη-Γρηγορίου,
ολόθερμα συλλυπητήρια για την ξαφνική απώλειά του και εύχονται
καλή ανάπαυση στον αγαπημένο μας Μιχάλη Γρηγορίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου