ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ



Συναδέλφισσες Συνάδελφοι

Σε συνέχεια προηγούμενης ανακοίνωσης, σας ενημερώνουμε ότι η συγκέντρωση διαμαρτυρίας που έχει προγραμματιστεί ενόψει της έλευσης του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, στην περιοχή μας την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, θα γίνει στις 11 το πρωί της Παρασκευής στην Περιφέρεια (ΖΕΠ).

Η παρουσία όλων μας πρέπει να είναι δυναμική:

§  Για τη ΔΕΗ

§  Τους εργαζόμενους

§  Την Ενεργειακή Ασφάλεια

§  Το μέλλον του τόπου

 

 

 

Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου