Συναδέλφισσες Συνάδελφοι
Σε συνέχεια προηγούμενης ανακοίνωσης, σας
ενημερώνουμε ότι η συγκέντρωση
διαμαρτυρίας που έχει προγραμματιστεί ενόψει της έλευσης του Πρωθυπουργού,
Κυριάκου Μητσοτάκη, στην περιοχή μας την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, θα γίνει στις 11 το πρωί της Παρασκευής
στην Περιφέρεια (ΖΕΠ).
Η
παρουσία όλων μας πρέπει να είναι δυναμική:
§ Για τη ΔΕΗ
§ Τους εργαζόμενους
§ Την Ενεργειακή Ασφάλεια
§ Το μέλλον του τόπου
Γραφείο
Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου