επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο: «Για ένα ανοιχτό και ψηφιακά ώριμο σχολείο στη μετά-COVID εποχή»

 


 Η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίαςαξιοποιώντας τον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ΤΠΕ (ΠΕΚΤΠΕ) Φλώριναςκαι σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή και την υποστήριξη του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Φλώρινας (ΣΕΠΦ), θα πραγματοποιήσει δια ζώσης επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο:

«Για ένα ανοιχτό και ψηφιακά ώριμο σχολείο στη μετά-COVID εποχή»

Το σεμινάριο υλοποιείται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργουPlayingwithProtonsGoesDigital, σε συνεργασία με το έργο SchoolsasLivingLabs (SALL). Όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2022, στις 17:00 στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, στελέχη εκπαίδευσης και γενικότερα σε όσους εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία STE(Α)M. Λαμβάνοντας υπόψιν τις εκπαιδευτικές αλλαγές που προκλήθηκαν από την πανδημία, προτείνεται ένα νέο μοντέλο αλληλεπίδρασης μεταξύ των σχολείων και των οργανισμών άτυπης μάθησης, ενσωματώνοντας τις ψηφιακές τεχνολογίες στις καθημερινές σχολικές δραστηριότητες.

Δηλώστε συμμετοχή συμπληρώνοντας τη φόρμα:

https://forms.gle/gvTUczF7NZyyqHwq5

 

Πρόγραμμα Επιμορφωτικού Σεμιναρίου

16:45  - 17:00

Προσέλευση

17:00 – 17:15

Χαιρετισμοί

17:15 – 18:15

Μετατρέποντας την τάξη μου σε ένα «Ζωντανό Εργαστήριο»

Λιακόπουλος Βασίλειος, ΜSc, Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης, Ελληνογερμανική Αγωγή

18:15 – 18:40

Διάλειμμα - Καφές

18:40 – 19:40

Παίζοντας με τα πρωτόνια: Προκλήσεις και Ευκαιρίες στη μετά-COVID εποχή

Αλεξόπουλος Άγγελος, PhD, Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης, Ελληνογερμανική Αγωγή

19:40 – 20:00

HistoryAR 4thgrd” - Η εκπαιδευτική εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας που μεταμορφώνει το σχολικό βιβλίο σε μουσείο

Γεωργίου Σωτήρης, MSc ΠΕ86, Πόλος Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ΤΠΕ Φλώρινας.   

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου